Artimiausių atvirų mokymų įmonėms grafikas: 2016 m. ruduo

Įtaigi pristatymo kalba – raktas į asmeninę ir įmonės sėkmę

Kaip dažnai sulaukiate klausimo „kuo jūs užsiimate?“, „kokį produktą/paslaugą siūlote?“, „kuo išskirtinis jūsų produktas?“. Vienas esminių sėkmės veiksnių versle (ir gyvenime) – prisistatymas, kalbėjimas viešai, gebėjimas aiškiai ir argumentuotai dėstyti savo mintis. Dažnai sutikę svarbų žmogų turime vos keletą minučių pokalbiui ir per šį laiką siekiame jį įtikinti pirkti mūsų produktą, investuoti į įmonę ar sudominti savo idėja. Deja, net ir toks trumpas viešasis pasisakymas dažnam iš mūsų tampa iššūkiu: pila prakaitas, galva lyg ištuštėja, liežuvis stingsta, ima trūkti oro...

Gebėjimas bendrauti ir įtaigiai kalbėti nėra įgimtas – jis ugdomas visą gyvenimą. Šių mokymų metu daug dėmesio skirsime praktinių įgūdžių tobulinimui. Gausite minimalų kiekį „sausos“ teorijos ir maksimalų kiekį įvairių praktinių veiklų: mokysimės nugalėti auditorijos baimę, susidoroti su nerimu, prisiderinti prie klausytojų, sukurti tinkamą santykį su auditorija. Daug dėmesio skirsime kalbos turiniui – kaip nedaugžodžiaujant pasakyti esmę, kaip sudominti, nuo ko pradėti, kaip pristatyti produktą, paslaugą, įmonę.

N.B. Mokymų metu filmuosime individualius prisistatymus. Po mokymų kiekvienam dalyviui įteiksime šią filmuotą medžiagą kartu su profesionaliu komentaru apie stipriąsias ir tobulintinas viešojo kalbėjimo savybes.

Mokymai skirti įmonių vadovams, personalo vadovams, viduriniosios grandies, komandų vadovams, taip pat tiems, kurie nori išmokti įtaigiai pristatyti save, savo idėją ar savo atstovaujamą įmonę.

Spalio 12 d. Kaune. Mokymų pradžia 10 val. Trukmė – 8 akad.val.
Kovo 2 d. Kaune. Mokymų pradžia 10 val. Trukmė – 8 akad.val.

Registruotis

Kaina 115 Eur

Kaip motyvuoti darbuotojus?

Kas veiksmingiau - bizūnas ar saldainis? Ką sako naujausi tyrimai? Kas iš to vadovui - kaip pritaikyti savo darbe?

Apie tai - naujausiame mūsų vaizdo įraše: 

Naujas požiūris į darbuotojų motyvavimą

Pristatome šiuolaikinį požiūrį į darbuotojų motyvavimą. Požiūris paremtas naujausiais neuromokslo ir psichologijos tyrimais. Šių tyrimų dėka galime identifikuoti veiksnius, į kuriuos tikslinga investuoti siekiant sustiprinti darbuotojų motyvaciją, ir pamatyti priežastis, kodėl komandos formavimo renginiai, pramogos ar vienadieniai mokymai neduoda norimo rezultato.

Remiantis minėtais neuromokslo tyrimais, sukūrėme įmonės motyvacinių veiksnių (mikroklimato) vertinimo sistemą. Šią sistemą patikrinome įmonėse, kuriose įgyvendinome ilgalaikes tęstinių mokymų programas. Sistemos sėkmė ta, kad gauti rezultatai tiksliai ir aiškiai atkartoja tuos pačius probleminius aspektus, kurie išryškėjo tiesioginio ilgalaikio darbo metu su kolektyvu. Šiuo metu atliekame ir sukurtos sistemos (instrumento) validavimą.

Mūsų specialistų sukurta vertinimo sistema apima 5 socialinius motyvacinius veiksnius (statusą, užtikrintumą, autonomiškumą, ryšius, teisingumą) ir 1 vidinį veiksnį (sąmoningumą). Šių veiksnių puoselėjimas ar pažeidimas atsiliepia žmonių mąstymui, elgsenai ir veikia net pasąmonėje. Daugiau apie socialinius motyvacinius veiksnius galite perskaityti mūsų parengtame straipsnyje LinkedIn.com portale.

Kviečiame įmones pasinaudoti mūsų sukurta vertinimo sistema ir atlikti motyvacinių veiksnių auditą. Tokiu būdu gausite detalią ataskaitą su specialisto komentarais bei rekomendacijos, kuriuos aspektus verta tobulinti.

Copyright © 2016 http://www.fitin.lt. Visos teisės saugomos.